Özel eğitim ve rehabilitasyon merkezlerinde görme engelli bireyler rehabilite etmeye çalışılırken birçoğu da aynı zamanda normal okullarda kaynaştırma eğitimi görmektedir. Bireylerin okullardaki takibi de rehabilitasyonda bulunan öğretmenleri tarafından yapılmalıdır. Kaynaştırma eğitimi gören öğrencilerin büyük çoğunluğu okullarında takdir ve teşekkür almaktalar. Hatta bazıları sınıf ve okul bazında ilk sıralarda başarı grafiği sergilemektedir. Ancak buna rağmen birçok
Öğrencilere dikkat eksikliği / hiperaktivite bozukluğu (DEHB) teşhisi konulduğunda, bir zamanlar gözardı edilen yaklaşımlar, şimdi odaklanmalarına ve öğrenmelerine yardımcı olmak için geçerli bir seçenek olarak kabul edilmeye başladı. İlaç kullanımı en bilindik çözüm gibi görünse de okul yöneticileri, öğrenmeyi kolaylaştırmak adına başka yöntemler deniyor; egzersiz topları, duyulara hitap eden araçlar ve egzersiz molalarıyla DEHB teşhisi