İLKEVİN Özel Eğitim ve Rehabilitasyon Merkezi

  • Kurumsal
    • Tarihçemiz
    • Marka ve Temel Değerler
    • İstatistikler
    • Yönetim ve İdari Kadro
    • İnsan Kaynakları
  • Eğitim Kadrosu
    • Fizyoterapi Birimi
    • Özel Eğitim Birimi
    • Okul Öncesi ve Çocuk Gelişimi Birimi
    • Sınıf Öğretmenleri Birimi
    • Görme Engelliler Birimi
    • İşitme Engelliler ve Dil Konuşma Birimi
    • Psikolog / PDR Birimi
    • Zihinsel Engelliler Birimi
  • Eğitim Programları
    • Destek Eğitim Programları
      • Zihinsel Engelli Bireyler
      • Bedensel Engelli Bireyler
      • Yaygın Gelişimsel Bozukluklar
      • Özel Öğrenme Güçlüğü
      • Dil ve Konuşma Güçlüğü
      • İşitme Engelli Bireyler
      • Görme Engelli Bireyler
    • Tamamlayıcı Eğitim Programları
      • Ergoterapi
      • Müzik ile Eğitim
      • Uzay Terapisi
      • Aile Eğitimi ve Danışmanlığı
      • Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık
      • Hareket Eğitimi
      • Duyu Bütünleme
      • Hidroterapi
    • Yoğun Eğitim Programları
  • Eğitim Teknikleri
    • Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon Teknikleri
      • Klasik Masaj
      • Yürüme Analizi
      • Rijit ve Kinezyolojik Bantlama
      • Fizyoterapide Klinik Pilates
      • Kupa Terapisi
      • Refleksoloji
    • Bireysel Eğitim Teknikleri
      • ABA (UDA) Yöntem ve Teknikleri
      • PCDI Erken Eğitim Modeli
      • OÇİDEP
      • ETEÇOM
      • Montessori
      • Küçük Adımlar Erken Eğitim Programı
      • Portage Erken Eğitim Programı
      • Orff Eğitimi
      • Yaratıcı Drama
      • Ses Temelli Okuma-Yazma Eğitimi
      • Cinsel Gelişim ve Cinsellik Eğitimi
      • Braille Alfabesi
      • İşaret Dili
  • Makaleler
  • Etkinlikler
  • İletişim
0
Cuma, 04 Mayıs 2018 / ODA Makaleler

Çizgi Film Karakterlerinin Olumsuz Etkileri

Son dönemde bazı çizgi filmlerin anneler tarafından eleştirilmesi yeniden çizgi filmlerin çocukların gelişimlerine uygun olup olmadıkları konusunu gündeme getirmiştir. Söz konusu çizgi filmleri izleyen çocukların yaş grubu dikkate alındığında henüz doğru ve yanlışı ayırt edemeyecek bir dönemde oldukları söylenebilir.

Bunun için tüm çizgi filmlerin ciddi bir pedagojik kuruldan geçmesi gerekmektedir. İçerik olarak şarkıların ve kavramların öğretilmesi hedeflenirken aynı zamanda çizgi film kahramanlarının davranışları da çok iyi irdelenmelidir. Olumsuz davranış sergileyecek kahramanın örnek alınacağı göz ardı edilmemelidir. Çocukların özdeşim kurduğu çizgi film kahramanını model alması ile birlikte davranışları da ona göre şekillenecektir. Ancak toplumda farklılıkları da düşünürsek, her çocuğun çizgi filmlerden olumsuz etkileneceği anlamı da çıkarılmamalıdır. Çizgi filmler ailenin denetiminde olmalıdır ve kontrollü olarak izlettirilmelidir. Burada sorumlu sadece yapımcılar değil aynı zamanda ebeveynlerdir.

İLGİNİ ÇEKEBİLİR

Anne Baba Tutumları ve Çocuğa Etkileri
Grup Eğitiminin Önemini Biliyor musunuz?
Otizmli Çocuk Dünyanın En Büyük Titanik Legosunu Yaptı

Bir cevap yazın Cevabı iptal et

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

SON MAKALELER

  • Çocuklarda W Oturuş Pozisyonu

  • Etkili Öğrenme Yöntemleri

  • İşitme Engelli Bireylerde Konuşma Becerileri

  • Adım Adım Tuvalet Eğitimi için İpuçları

  • Otizmde PECS Yöntemi

Arşivde arama yapın...

Bilgi

  • Tarihçemiz
  • Marka ve Temel Değerler
  • Yönetim ve İdari Kadro
  • Eğitim Kadrosu
  • Kariyer

Ekstra

  • Makaleler
  • Haberler ve Duyurular
  • Etkinlikler
  • Yardım
  • İletişim

E-posta Aboneliği

İlk Evin üzerinden tüm gelişmeler hakkında anında bilgi almak için e-posta adresinizi bizimle paylaşın.

Made with ♥ by tbtcreative.com © 2018 ilkevin.com.tr All rights reserved.

ÜST
WhatsApp chat
BİZİ ARAYIN
YOL TARİFİ
Web sitemizde size en iyi deneyimi sunabilmemiz için çerezleri kullanıyoruz. Bu siteyi kullanmaya devam ederseniz, çerez politikamızı kabul ettiğinizi varsayarız.EvetÇerez Politikası