Eğitimcilerin, öğrenenlere daha iyi ulaşmak, öğrencilerin bir üst eğitimde veya okul dışında ihtiyaçları olan becerileri kazandırmak için eğitimi nasıl geliştireceklerine dair pek çok fikirleri var. Fakat sıklıkla, bu fikirler yetişkinler arasında kalıyor. Her hangi bir fikir gerçek anlamıyla sadece sınıfta sınanabilir. Öğrencilere kendi eğitimleriyle ilgili ne düşündükleri çok nadiren sorulur. “Deeper Learning” hareketinin bir parçası
Dinlemek ve gözlemlemek, edilgen eylemlerdir. Annelerin dediği gibi bir kulaktan girip ötekinden çıkarlar. Ya da çok ciddi faydalı öğrenme aktiviteleri olabilir. İkisi arasındaki fark, dinleyenin niyetinde açığa çıkıyor: Dinlediğiniz meseleyi neden dinliyorsunuz ve bunun ne kadar farkındasınız? İkinci bir dili nasıl öğrendiğimize dair yapılan bir araştırma, etkili bir şekilde dinlemenin kelimelerin basitçe kulağımıza girip onları